• telefon:75 75 316 92

  • e-mail: sklep@gastro-marinex.pl

  • NIP:611-276-28-47

Producenci

Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru / Odstąpienie od umowy – zwroty towarów w ramach odstąpienia od umowy
 
1. Konsument, na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy.
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres: sklep@gastro-marinex.pl bądź też listownie na adres:
Gastro-Marinex, Wincentego Pola 15, 58-500 Jelenia Góra
 

Prawo do odstąpienia od umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:

umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Skutki odstąpienia od umowy przez Konsumenta

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy na konto bankowe wskazane w w formularzu zwrotu który można pobrać z naszej strony.

Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi Klient.

Zwracany towar musi posiadać niezniszczone, oryginalne opakowanie producenta, musi być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania.

Prawo odstąpienia od umowy przez Przedsiębiorcę

Firma Gastro-Marinex R.M.K. Stochaj Spółka Jawna może odmówić przyjęcia zwrotu towaru zakupionego przez Przedsiębiorcę. Zwroty towarów/usług zakupionych przez Przedsiębiorcę ustalane są indywidualnie i nie obejmuje ich Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów. W takich przypadkach możliwe jest naliczenie opłaty manipulacyjnej związanej ze zwrotem towaru – przeważnie w wysokości 10% wartości zwracanego towaru.

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Proszę nas poinformować mailem na adres pawel@gastro-marinex.pl

w mailu proszę podać takie jak:

Dla konsumenta:

Imię i Nazwisko
nr paragonu 
telefon 
adres gdzie urządzenie się znajduje
krótki opis reklamacji 

Dla przedsiębiorcy:

Nazwa firmy 
Nip 
telefon 
adres gdzie urządzenie się znajduje
krótki opis reklamacji 

2. W ciągu 48 h godzin zostaną podjęte działania z procedurą reklamacji 

szczegółowy regulamin w sprawie reklamacji pod linkiem

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl