Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres: sklep@gastro-marinex.pl bądź też listownie na adres:
Prawo do odstąpienia od umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Skutki odstąpienia od umowy przez Konsumenta
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy na konto bankowe wskazane w w formularzu zwrotu który można pobrać z naszej strony.
Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi Klient.
Zwracany towar musi posiadać niezniszczone, oryginalne opakowanie producenta, musi być kompletny i nie może nosić śladów użytkowania.
Prawo odstąpienia od umowy przez Przedsiębiorcę
Firma Gastro-Marinex R.M.K. Stochaj Spółka Jawna może odmówić przyjęcia zwrotu towaru zakupionego przez Przedsiębiorcę. Zwroty towarów/usług zakupionych przez Przedsiębiorcę ustalane są indywidualnie i nie obejmuje ich Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów. W takich przypadkach możliwe jest naliczenie opłaty manipulacyjnej związanej ze zwrotem towaru – przeważnie w wysokości 10% wartości zwracanego towaru.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Proszę nas poinformować mailem na adres pawel@gastro-marinex.pl,
w mailu proszę podać takie jak:
Dla konsumenta:
Imię i Nazwisko
nr paragonu
telefon
adres gdzie urządzenie się znajduje
krótki opis reklamacji
Dla przedsiębiorcy:
Nazwa firmy
Nip
telefon
adres gdzie urządzenie się znajduje
krótki opis reklamacji
2. W ciągu 48 h godzin zostaną podjęte działania z procedurą reklamacji
szczegółowy regulamin w sprawie reklamacji pod linkiem